LOBODA Пісні
LOBODA
Loboda (справжнє ім'я Світла́на Сергі́ївна Лобода́ ; 18 жовтня 1982, Київ, Українська РСР, СРСР) — українська співачка та телеведуча, заслужена артистка України (2013). Відома в Україні своєю короткочасною участю в гурті «ВІА Гра», як ведуча програми «Шоуманія» на каналі «Новий канал» та участю в одному з найрейтинговіших шоу «Танці з зірками-2». Тепер провадить сольну кар'єру співачки. Біографічні відомості Закінчила музичну школу за класом диригування, фортепіано та академічного вокалу. Потім естрадно-циркову академію за класом естрадно-джазовий вокал і Київський університет культури за спеціальністю «менеджер шоу-бізнесу». У травні 2004 року почала співати у гурті ВІА Гра. Скоро пішла з гурту та почала власну сольну кар'єру. 2009 року представляла Україну на Євробаченні, де посіла 12-е місце, набравши 76 балів. 2012 року стала тренером шоу Голос. Діти на каналі 1+1. Учасниками шоу є діти віком від 6 до 14 років.[2]. Сольна кар'єра 2004-2009 У грудні 2004 року Світлана Лобода спільно з Тарасом Демчуком записують композицію «Чорно-біла зима». Ця композиція викликає великий інтерес як на Україні, так і за її межами. Відео на пісню «Чорно-біла зима» активно ротується на українських і російських телеканалах. У 2005 році кліп на наступний сингл «Я забуду тебе» отримав першу премію на фестивалі іноземних кліпів в Португалії. У тому ж році кліп на пісню «Ти не забудеш» (ремейк французької композиції Kelly Joyce - Vivre La Via) через місяць після виходу на екрани знімають з ефіру через претензії комісії з моралі, що порахувала відео надто відвертим. У листопаді 2005 року вийшов перший сольний альбом Світлани Лободи - «Ти не забудеш». У 2006 році виходять кліп, а потім і сингл «Чорний ангел», а після поїздки до Японії Світлана записує композицію «Постой, мущина». У цьому ж році веде програму «Шоуманія» на «Новому каналі», а в 2007 році стала ведучою проекту «Міс СНД» на телеканалі «ТЕТ». Відкриває власне туристичне агентство «Happy Vacations». У жовтні 2007 року виходить кліп на ліричну пісню під назвою «Щастя». 18 жовтня 2007 року Світлана Лобода організовує фотовиставку власних фотографій, присвячених Індії, де презентує своїм шанувальникам роботи, які були зроблені під час подорожі до Індії. Метою виставки стає допомогу дітям-сиротам та дітям, хворим на онкологічні захворювання. У 2008 році починається створення колекції молодіжного одягу «F * ck the macho», в тому ж році виходить другий альбом - «Не Мачо». 18 жовтня Світлана Лобода стала лауреатом премії «Національний Олімп» у номінації «Оригінальний стиль виконання». У 2009 році виходить друга лінія одягу від Лободи. Цього разу співачка вирішила з акцентувати свою увагу не тільки на майках з принтами «NO SILICON», але і включити в цю лінію одягу чоловічі вироби - футболки, реглани, спортивні кофти, а також жіночі сукні, комбідрес і спортивні костюми. Євробачення 2009 Навесні 2009 року сингл «Be My Valentine» був представлений для участі в українському відбірковому турі пісенного конкурсу «Євробачення 2009». 8 березня 2009 Світлана Лобода перемогла у відбірковому конкурсі «Євробачення 2009» і заслужила право представляти Україну у фінальній частині конкурсу. 18 березня Світлана Лобода презентувала кліп Be My Valentine (Anti-crisis girl!). На церемонії відкриття «Євробачення 2009» співачка з'явилася в бинтах і з синцями на тілі. Виявилося, що такі помітні каліцтва на тілі українки - це грим, покликаний привернути увагу до соціальної акції Світлани Лободи - <Скажи стоп насильству в сім'ї> основна на боротьбі з домашнім насильством. Згодом до цієї акції долучилася французька співачка Патрісія Каас. Участь дівчини у фіналі музичного конкурсу викликало широкий громадський резонанс - деякі журналісти та члени журі стверджували, що ця пісня «неформат» для Євробачення. Світлана Лобода зайняла 12 місце у фіналі конкурсу, набравши 76 балів. Невисокі підсумкові позиції не завадили Світлані зайняти перші місця на попередніх конкурсних концертах у Лондоні, Парижі та Амстердамі і стати однією з найбільш обговорюваних артисток: за кількістю переглядів на офіційному каналі Eurovision в Youtube відео «Anti-crisis girl» займає третє місце. за статистикою пошукових запитів з країн-учасниць Євробачення Світлана Лобода займала 4-е місце в рейтингу рейтингу Google. Лобода спеціально для конкурсу створила футболки з написом «Anti-crisis boy» і сумки з написом «Anti-crisis bag». У січні 2010 року виходить відеокліп на пісню «Жить легко», де Лобода постає перед публікою 100-кіллограммовой товстункою, якою вона стала після провалу на Євробаченні. Слідом за «Жити легко» Лобода записує дуетну пісню «Серце б'ється» з фабрикантом Максом Барських, а незабаром виходить відеокліп, який стає найдорожчим в історії українського шоубізнесу.